Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2006 22:53 - 24.09.06г. Запознанство
Автор: azbgisveta Категория: Политика   
Прочетен: 2407 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 23.09.2007 21:25


Аз - Казвам се Петър. На 38г. съм. Роден съм и живея в София. Женен с две деца. Живял съм и съм страдал заедно с българския народ през всичките години на "демокрация" в България. Помня и времето на Тодор Живков. Нарекъл съм се Пустинника, защото съм се самоизолирал от простащината, битовизма и слабоумието на хората сред които живея и работя. Става въпрос за чисто интелектуална, доброволна самоизолация. За моя радост забелязвам, че през последните няколко години броят на моите съмишленици се увеличава.


BG - През изминалата седмица новина №1 в София, а може би и в България, беше ненадейното рухване на четириетажната жилищна сграда в центъра на София, на ул."Алабин". Хареса ми бързата реакция на полицията, разследващите органи и служителите от Столична община. Изяснена беше самоличността на собствениците (сем. Кирчеви), бизнесинтересите и методите им на работа ("самозапалвания", "самосрутвания" и т.н.). "Всяко чудо -за три дни". Към настоящия момент вече темата не е актуална. Новите съквартиранти от Big Brother 3 и "сървайвърите" също заинтересуваха много хора, а тежките комунално-битови разходи на семействата сякаш останаха на заден план за тези няколко дни покрай празниците. И все пак през този weekend имаше повече радост, отколкото тъга.


Светът - Събитията в Унгария, Военният преврат в Тайланд, Арестуването на външния министър на Венецуела на летището в Ню Йорк. Предстоящия "мониторингов" доклад за България - това са все интересни теми, които можем да обсъдим.



Гласувай:
0



Следващ постинг

1. jokera - В интересен свят живеем,
26.09.2006 07:11
нали!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: azbgisveta
Категория: Политика
Прочетен: 42858
Постинги: 10
Коментари: 5
Гласове: 60
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930