Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2006 00:01 - 15.10.06г. Предизборна кампания
Автор: azbgisveta Категория: Политика   
Прочетен: 2063 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 23.09.2007 21:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Аз – Днес беше хубав слънчев ден и нито един политик не може да ми развали доброто настроение. За първи път от доста време насам срещнах усмихнати хора по улицата. Може би топлото слънце ги е зарадвало и им е създало по-добро настроение. Аз се разходих из Северния парк, където имаше много хора. Седнах да изпия чаша бира в “Горски дом” и да се припичам на есенното слънце. Дотук всичко е добре, никой не ме занимава с предизборна агитация, единствено ме притеснява злия дух на бате Бойко, който витае навсякъде и разваля настроението на много хора.


BG – Е, дойде предизборната кампания. Хайде викайте, крещете, подскачайте в името на “демокрацията”. :-) Май няма много ентусиасти. а? ...... За мен това са шестнадесет загубени години. Загубени в името на какво? Загубени в името на човешката глупост. И скоро няма да стане по-добро ...... поне в близките 5-6 години. Ние ли ще бъдем най-бедните в Европа? На нас ли ще гледат с пренебрежение всички останали държави в ЕС. Нас ли най-много ще ни критикуват, че не можем да решаваме собствените си проблеми и не можем да прилагаме единната европейска политика? Личностните качества на бъдещия президент важни ли са за да преодолеем този негативизъм спрямо нас? За мен отговорът е ясен, както и за много мои сънародници на моята възраст. Призовавам Ви да не гласувате за хора, които са доказали пренебрежението си към конституцията на Република България и станаха съучастници при приемането на антиконституционни закони. Моля Ви не гласувайте за Първанов, Беронов или Георги Марков. Те не го заслужават. Антиконституционен е дори и сегашния закон по който избираме президент и вицепрезидент, заради ограничаване на правото да бъдеш избиран, базиран на имуществено неравенство!!! Те се кандидатират сякаш за да докажат своята наглост!


Светът – Оценявам като най-важно събитие за изминалата седмица избора на нов Генерален секретар на ООН. Настоящият външен министър на Репубика Корея - г-н Бан Кхи Мун ще встъпи в длъжност на 31.01.2007г., когато му изтича мандата като външен министър. Пожелавам му успех в трудната и отговорна мисия. Неговата кандидатура е обсъждана още преди няколко месеца и едва ли само извършения наскоро ядрен опит на Северна Корея е причината за неговия избор



Тагове:   кампания,


Гласувай:
0



1. martiniki - плахо да попитам
16.10.2006 10:01
може ли за Петър Берон? аз съм си го нарочила, знам че е загубена кауза, ясно е кой ще е отново президент, но ако успея да гласувам по местоживеене, защото и това не ми се получава - сега май трябва да ходя в полицията да заявя желанието си да гласувам, не знам как беше точно, но няколко пъти просто не мога да упражня правото си на глас, та ако ми се получи този път ще е за някой, който си мисля, че заслужава - нищо че подкрепата ще е на вятъра
цитирай
2. azbgisveta - Срокът за издаване на удостоверение за гласуване по настоящ адрес
17.10.2006 22:24
изтече. Всички хора изявили желание да гласуват по този начин ще бъдат вписани в публичен регистър. Това е една новост в закона, която ще бъде приложена за първи път. Към настоящия момент можеш да гласуваш само по постоянен адрес т.е по местоживеене. Що се отнася до личността на Петър Берон, той според мен може да бъде един достоен президент и винаги е учавствал в президентските избори. В началото на демократичните промени при едно от първите си участия в президентски избори дали от завист, дали по поръчка не знам, но беше оповестено неговото досие под псевдонима “Бончо”. По онова време 70-те и 80-те всички, които бяха от партиен секретар и нагоре, както и всякакви свободомислещи хора си имаха псевдоними в ДС. Особено внимание се отделяше на различни учени, които често излизаха зад граница да ходят по конференции, семинари и т.н.. Те неминуемо ги караха да сътрудничат какво са видели и чули по еди кой си проблем, каква е политическата обстановка в еди коя си страна и т.н. Аз доколкото знам във връзка с работата му като зоолог той е посетил десетки страни включително дори и в Папуа-Нова Гвинея е бил, както и в други екзотични страни из Африка и Южна Америка. Участието му в президентски избори е нещо като хоби, затова и сега е решил отново да участва.
цитирай
3. анонимен - daaa
19.10.2006 13:04
така излезе, вече е късно да гласувам тук, срокът за заявяване на такова желание е изтекъл на 11
известна ми е тая история-истерия с досиетата, това не ми пречи да продължавам да уважавам хора, които са спечелили уважението ми до момента на тяхното досие-омаскаряване - както Берон, така и Коритаров

марта
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: azbgisveta
Категория: Политика
Прочетен: 42872
Постинги: 10
Коментари: 5
Гласове: 60
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930