Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2006 00:33 - 29.10.06г. Аз си прекарах чудесно, а Вие ?
Автор: azbgisveta Категория: Политика   
Прочетен: 1204 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.09.2007 21:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Аз – В събота вечерта за моя радост сестра ми ме покани да отидем заедно на театър. Аз приех поканата с удоволствие и решихме да гледаме постановката "Лека нощ, Патриция !" в Народния театър. За моя изненада театърът беше пълен. Сценарият беше много наивен, но играта на Кръстю Лафазанов ми хареса. Поседяхме половин час преди да започне представлението на една пейка до фонтаните. Сестра ми сподели впечатленията си от двуседмичния си престой в България. Накратко каза ми, че в BG има хора с добри доходи, на което аз и отговорих, че става въпрос за точно определена прослойка, които се възползват от липсата на строги правила и слабостта на държавата като цяло. След спектакъла вечеряхме в Китайския ресторант на “Славянска беседа”. Там беше пълно с хора, едвам си намерихме места и всички бяха весели и щастливи. Тя ми каза, че точно такива места харесва, докато на Запад не е така. Хората там не са толкова емоционални. Темата на разговора ни беше свързана с българското законодателство, проблемите на Столична община и предстоящото присъединяване на България към ЕС. 
     В неделя станах рано сутринта и към 9:00ч. вече бях гласувал, като изразих своя протестен вот за неспазването на Конституцията на Република България. Разходих се из квартала, а към обяд се прибрах.

BG Надявах се повече хора да излязат и да изразят протеста си чрез гласуване, но явно са счели това за безсмислено. Е, какво трябва да се случи, за да настъпи някаква положителна промяна в България? Може би да умре Максим , Жан Виденов да се натрови с гъби, да гръмнат бате Бойко или какво?

Светът – Днес имаше избори не само в BG, но и в "Демократична" република Конго"., а също и в Бразилия . Заради безредиците в Оаксака, Мексико президента Висенте Фокс разпореди вчера да бъдат изпратени федерални войски, а днес вече са патрулирали по улиците. Както Ви казах още на 08.10.06г. предвиждам усложнения в Грузия. Днес са забелязани в планините на Абхазия грузински диверсионни групи.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: azbgisveta
Категория: Политика
Прочетен: 42583
Постинги: 10
Коментари: 5
Гласове: 60
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031